۱۳۸۸/۰۴/۱۱

جشن دلتنگي مهسا امرآبادي !


مهسا امرآبادي، خبرنگار سرویس سیاسی روزنامه اعتماد ملي ، زنی که باردار است روزها در بازداشت به سر می برد امروز تولد این شیر زن ایرانی بوده است ، خواندن مطلبی کوتاهی از احوال وی در روزنامه اعتماد ملی حالم را دگرگون کرد ، به کدامین گناه مهسا در بند است ؟

مهسا نمی دانم در سلولی که در آن حبس هستی اصلا یادت هست که امروز تولدت هست یا نه ؟ نمی دانم و نمی توانم بدانم که چه حالی داری ، به فکر خودت هستی یا به فکر بچه ای که در شکم داری ؟ ولی این را می دانم روزهای ما بهتر از روزگار در بند نیست ! حال ما خوشتر نیست ما هم در این روزگار و در مکانی دگر زندانی هستیم ! ولی مهسا ما هیچ چیزی نداشته باشیم همدیگر را داریم دوستانی که یکدیگر را ندیده ایم و شاید هیچ موقع نخواهیم دید چنان همبسته و یکی هستیم که دشمنانمان همیشه لرز بر تن دارند پیوند ما عمیقتر و زیباتر است آن هم برای آزادیست و افتخار می کنم کنار انسان های همچون تو به این هدف والا می اندیشم ! روزمرگی ها دیگر تکراری نشده اند مهسا ، در گذران زندگی هر روز به فکر آزادی دوستان در بند هستیم و امروز ابر سنگینی هوای خانهایمان را تاریک و گرفته کرده است تولدت را در آن خانه غریب به تو تبریک می گویم !

امروز سالروز تولد مهسا امرآبادي، خبرنگار روزنامه اعتماد ملي است كه بيش از دو هفته است كه بازداشت شده و هيچ خبري از او به خانواده اش نداده‌اند. به گفته مادرش، وي باردار است و همين موضوع نگراني‌ها را نسبت به سلامت او افزايش داده است. دوستان او در روزنامه جشن تولد او را با دلتنگي‌هاي خود گره مي‌زنند.

پی نوشت :

  1. روزمرگی وبلاگ مهسا امر آبادی
  2. جشن دلتنگي مهسا امرآبادي ! روزنامه اعتماد ملی

عنوانی دگر :

دل نوشته همسر یک زندانی به حداد عادل و یک سوال ساده در مورد عدالت : آقای حداد عادل! راه عدالت از مدرسه فرهنگ شما میگذرد یا از سلول انفرادی اوین؟ - فاطمه شمس

15 نظرات:

نسیم در

تولدت مبارک مهسا
تو تنها نیستی . ما همه کنارت هستیم.

ناشناس در

مهساجان تولدت مبارک
امیدوارم زودتر آزاد بشی

ناشناس در

خواهر بی گناهم هموطن آزاده ام
ای کاش میشد نیمی از بار سنگین اندوه و تنهایی و وحشتی که در آن سلول تحمل میکنی ما به دوش می کشیدیم.چقدر دلتنگم...اما در طول تاریخ هرگز ظلمی بر زمین خدا باقی نمانده است . ما با هم خواهیم ماند تا اخرین نفس برای آزادی.
تولدت مبارک مهسا جان.

محبوبه در

دلم می گیرد و می گریم وقتی این خبرها را دریافت می کنم؟
ن چون گذشته در کلاس های درسم به آگاه سازی این نسل می پردازم البته به شرط بودن

mehrdad,h@web.de در

bayad in khabar ra be Arabie Tarjome konim va baraye felestinyhaye Aziz befestim shayad Rahbare iran harfe anha ra gush konad va Mahsaye ma ra Azad konad
mehrdad frankfurt

ناشناس در

لعنت به توحش و بدا به ما که چنین وحشیانی قسمت ما بر آن خاک شده اند. درود بر تو و کودک نیامده ات . کاش او بیاید این وحشیان رفته باشند! آدمخواری تا چه حد این جلادان؟
خجسته باد میلاد تو ، ای زن ایرانی!

ناشناس در

خواهرم صبور باش مبادا بشکنی

ناشناس در

vaghean sharmavar nemidoonam chi bayad begam faghat tavalodet mobarak

ناشناس در

وقتش نشده دست از این اسلام متوحش بشوییم
آخر و عاقبت دینی که با شمشیر پراکنده شد
محاله چیزه خوبی باشه
100 در 100 محال

ناشناس در

مهسای عزیز تولدت بر خودت و بخصوص بر ما مبارکباد که خداوند چنین شیرزنی را به ما عطا کرد.
امیدوارم هرجه زودتر تو و فرزند عزیزت رادور از قفس ببینیم

Unknown در

تولدت مبارک

ناشناس در

tavalodat mobarak mahsa jan ,arezo mandam zodtar azad beshi...

ناشناس در

khahar va behtar begam ey shir zane irani,ba omid be inke,sale ayande,rooze tavalodat ra dar havaye azade azadi jashn begirim.bedan rooze rahaye bas nazdik ast.hamchon gozashte ghavi bash.hamana in neshaneye ast az zaafo tarse rejim.dorood bar to.

ناشناس در

تولدت را تبرک میگویم ......
تو یکی از میلیون ها شیر زن ایران زمین هستی

ناشناس در

تولدت مبارك كاش كاش كاش چيزي نميتونم بگم چون بغض نميزاره

ارسال یک نظر