۱۳۸۸/۰۵/۰۳

شرکت هاست ایران سایت پی سی دانلود را دزدیده است !


کمتر کاربری را می توان یافت که سایت پی سی دانلود را نشناسد ، کسانی که به صورت مستمر از این سایت بازدید و از آن استفاده می کنند این اواخر باید متوجه تغییراتی در نحوه مدیریت سایت می شدند از جمله خرابی لینک ها که در این سایت سابقه نداشته و اینکه مدیریت سایت جدیدا از سیاست های دولت نهم و جمهوری اسلامی ایران حمایت می کرد که باعث رنجش بسیاری از دوستان شده بود.

اخیرا مدیر سایت پی سی دانلود آقای محمدرضا سیاپوری در اطلاعیه که در اینجا پخش شده است اعلام کرده که سایت پی سی دانلود توسط شرکت نواوران شبکه سبز به مدیریت فرشاد اسماعیلیان دزدیده شده است ! حمایت های این شرکت و مدیریت آن از دولت کودتا، دروغ و فریب می تواند صحت این موضوع را تایید کند که سایت توسط شرکت نو آوران سبز دزده شده است ، بخشی از اطلاعیه مدیر سایت پی سی دانلود :

به اطلاع کلیه کاربران سایت پی سی دانلود می رساند، به دلیل دزدیده شدن دامنه و اطلاعات سایت پی سی دانلود توسط شرکت نوآوران شبکه سبز (هاست ایران)، دسترسی مدیر سایت به سیستم مدیریت محتوای سایت و ایمیل های تحت دامنه پی سی دانلود کاملاً مسدود شده است و امکان به روز رسانی سایت میسر نمی باشد، همچنین لینک های دانلود سایت به صورت موقت غیر فعال گردیده است و سایت www.p30download.com در حال حاضر در کنترل سارقان می باشد.

پیگیری از طریق مراجع قضایی جهت باز پس گیری دامنه ی سایت در دست بررسی و اقدام است.
> تصویر حکم شورای انتظامی نظام صنفی تهران - صفحه اول
> تصویر حکم شورای انتظامی نظام صنفی تهران - صفحه دوم

این امر بحث تازه ای نیست چرا که شرکت های هاستینگ در ایران بنا به حمایت شرکت ها و ادارات دولتی همیشه در امر دزدی اطلاعات پیشتاز بوده اند و به همین جهت بوده که بارها به مدیران ایرانی سایت ها توصیه کرده ایم که از شرکت های ایرانی خرید نکنند

زمانی که چنین مسائلی در اینترنت مشاهده می شود به یاد کودتای دولتی که به پشتوانه رهبر و سپاه صورت گرفت می افتم ! بله شرکت ها و سایت های فرصت طلب و منفعت طلب همانند شرکت هاست ایران و سایت مجید آنلاین کم نیستند که در ایران از شرایط سواستفاده می کنند .

براستی تا کی باید چنین شرکت های بخاطر خریدها و حمایت های ما پابرجا باشند ؟ من همچنان بر این اعتقادم که چنین شرکت های باید شدیدا از طرف کاربران تحریم شوند تا بتوان با اعمال آنها مقابله کرد .

پی نوشت :

  1. اطلاعیه به کاربران پی سی دانلود
  2. ماجرای سایت پی سی دانلود:‌ حرف‌ها و حدیث‌ها
  3. وبنا هم تهدید می شود

مدیران شرکت نواوران شبکه سبز ( هاست ایران ) :

  1. فرشاد اسماعیلیان ( مدیر شرکت )
  2. مهیار کریمی ( مدیر بازرگانی شرکت ) شخصی که بخاطر درج خبر وبنا را تهدید و به آنها فحاشی کرده است !
  3. گویا مدیران سایت مجید آنلاین نیز در این کودتا دخالت داشته اند