۱۳۸۸/۰۵/۱۰

باور کنید حقیقت را می گویم ، اینها اعتراف هستند !


اعترافات آقای ابطحی را که در بیدادگاه عنوان شده بود خواندم و دگرگون شدم ، به همین دلیل تصمیم گرفتم قبل از اینکه روانه زندان خوب و با امکانات اوین شویم اعتراف کنم زیرا به این نتیجه رسیدم که یا الان یا در درون زندان زیر فشار باتوم و قبل از اینکه چوب را یه جای آدم ... و رژیم لاغری اجباری تجویز کنند بنده در کمال صحت و سلامت بدون اینکه قرصی مصرف کرده باشم یا فشار خارجی بر روی بنده باشد اعتراف کنم.

همه می دانند که از ابتدای کار قصد ما براندازی آقای رهبری و تغییر ماهیت نظام بود ، در این راستا ابتدا وبلاگی ایجاد کردم  و در آن بر علیه بنیان گذار نظام ، آقای رهبری ، آقا رئیس جمهوری و ... مطلب نوشتم ، دوستان یادآوری می کنند بر علیه مقدسات و دمذهب کشور هم می نوشتم پس بنده تاکید می کنم می نوشتم !

مدتی گذشت و با گذر زمان به این نتیجه رسیدیم که وبلاگ نویسی به تنهایی عامل براندازی نمی تواند باشد به همین جهت  اعتراضات و اعتصابات و ... غیر قانونی را تشکیل می دادیم و با ضد انقلاب های که مثل بنده قصد براندازی داشتند ارتباط برقرار می کردیم . مدتها گذشت تا اینکه توانستیم با احزاب ضد انقلاب همانند نهضت آزادی ، حزب مشارکت و مجمع روحانیون مبارز و ... رابطه برقرار کنیم . 

بعد از ماها به این نتیجه رسیدم که برای تخریب نظام بر روی انتخابات برنامه ریزی کنم ، ابتدای کار وارد ستاد میر حسین موسوی سر دسته براندازها و بعد وارد ستاد مهدی کروبی شیخ براندازها شدم با سران اصلاحات که همگی بر علیه رهبری بودند و قصد تغییر ماهیت نظام را داشتند ارتباط برقرار کردم .  در ستاد ها وظیفه بنده تامین سلاح های گرم و سرد و تشویش اذهان عمومی بر علیه دولت بود .

بنده ماهها قبل از طریق یک کانال ارتباطی و جاسوسی که توسط سیا و انگلیس مدیریت میشد از کشور خارج شدم ( البته داشتن یا نداشتن پاسپورت مهم نیست چون قاچاقی هم می برند ) تا اموزشهای لازم رو ببینم در گام بعدی با آقای رجوی سرکرده منافقین و خانمی که مدعی میشد رئیس جمهور برگزیده هست نزد اشرف خانم ملاقاتی داشتم که حول برنامه های آینده برای براندازی بود . هنگام ورود به ایران تعدادی سلاح گرم و سرد از جمله نارنجک ، تیربار ، رگبار ، باتوم برقی و تفنگ با خود وارد ایران کردم تا در برنامه های آتی از آنها استفاده کنیم البته قصد بنده و همکارانم وارد کردن تعدادی تانک و نفربر برای حمله به مردم و تخریب اموال عمومی و دولتی بود که با هوشیاری وازرت اطلاعات این دسیسه ما بر ملا و خنثی شد .

پس از ورود به ایران و پیروزی بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات دهم ریاست جمهوری ما نقشه های شوم خودمون رو از 23 خرداد عملی کردیم ، بنده و همکارانم با پخش شب نامه عده ای اغتشاشگرو خس و خاشاک که آقای رهبری و  جناب احمدی نژاد به خوبی از آنها یاد کردند به خیابان ها فراخواندیم و شروع به کشتن مردم و تخریب اموال عمومی و دولتی کردیم ، ما لباس برادران بسیجی رو می پوشیدیم تا نام پر آوازه سربازان بانام و بی نام سپاه اسلام را تخریب کنیم . ما چادر دختران و زنان محجبه را از سر انها بر می داشتیم و حتی قصد تجاوز به آنها را داشتیم که در یکی از موارد بعد از تجاوز به دختری وی را کشته و جسدش را سوزاندیم ! به کوی دانشگاه ما حمله کردیم ودانشجویان را از پنجره ها به بیرون پرتاب می کردیم و شعرا یا زهرا یا زهرا بر رد گم کنی می دادیم . خانمی به اسم ندا را با همکاری آقا دکتر آرش ، سازمان سیا و شبکه بی بی سی به قتل رساندیم تا نام پر شکوه نظام جمهوری اسلامی را در بین مردم جهان تخریب کنیم که خوشبختانه مردم اگاه تر از آن بودند فریب چنین حرکات را بخورند .

این نکته را ذکر کنم چون بنده عامل برانداز و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستم باید به یک رابطه نامشروع هم اعتراف کنم بنده سالها قبل در سفری که به آمریکا داشتم با خانمی که الان وزیر امور خارجه هست ارتباط نامشروع داشتم این خانم فساد اخلاقی داشته است که مدارکش هم دربین اسناد محرمانه برادران سپاه موجود می باشد . البته یاد اور بشوم که مدیریت چند خانه فساد و سایت های غیر اخلاقی را نیز بر عهده داشتم .

در آخر هم باید بگویم که بنده وطن فروش هستم و به رهبری ، نظام مقدس جمهوری اسلامی و بخصوص به مردم خیانت کرده ام و این اعترافات بدون هیچ فشار و شنکجه ای و بدون مصرف هیچ قرصی از طرف اینجانب نوشته شده است و جا دارد از برادران اطلاعاتی ، سپاهی و سربازان با نام و بی نام امام زمان ( ع) بدلیل حفاظت از مردم و کشور تشکر کنم و اینکه بنده را از اشتباه خودم آگاه کردند از آنها سپاسگذارم و از مقامات قضایی خواهش می کنم که بنده را محاکمه کرده و شدیدا با اینجانب برخورد کنند .

2 نظرات:

Unknown در

اخه اینم شد اعتراف...

ناشناس در

من نيز فريب خورده ام
سالهاست كه فريب مي خورم
نان ايراني ها را مي خورم
و لباس آمريكائيها را مي پوشم
من نيز گناهكارم
من نيز فريب خورده ام
مرا به دار بياويزيد
به دارم بياويزيد

ارسال یک نظر