۱۳۸۸/۰۸/۲۳

ترس حکومت از رانندگان مسافر کش ! و حکایت 50 میلیون دلار مجلس


1- روزنامه جوان ، نشریه ای که از طرف بسیج سپاه پاسداران تقویت می شود در مطلبی برخی از رانندگان مسافرکش را به فعالیت علیه نظام از طریق پخش فیلم های ضد انقلابی در تاکسی متهم کرده است ! و در ادامه می نویسد که هر تاکسی یک کانون تخریب است . با توجه به این خبر می توان گفت که رانندگان مسافر کش در اطلاع رسانی نقش مهمی را ایفا می کنند . متن خبر روزنامه جوان :

هرتاکسی یک کانون تخریب! - اخیرا خبر هایی مبنی بر پخش فیلم آموزش انقلاب های رنگی در برخی خودروهای مسافرکش گزارش شده است. شنیده شده است که اخیرا برخی از رانندگان مسافر کش در برخی شهرهای کشور با نصب مانیتور در داخل خودردوهای خود اقدام به پخش فیلم های سیاسی ضد نظام می نمایند.به گزارش «جوان آنلاین» این اتفاق پس از آن افتاد که چندی پیش برخی رسانه های ضدانقلاب و به تبع آن مرکزیت برخی جریانات سیاسی در راستای تسری ناآرامی ها و اغتشاشات مجدد در جامعه استراتژی "هر تاکسی کانون مقاومت وآگاهی" را در دستور کار خویش قرار دا ند.این گزارش می افزاید در یکی از این موارد راننده یک دستگاه پراید مسافرکش اقدام به پخش فیلمی نموده که در آن نحوه به ثمر رسیدن انقلاب های مخملین آموزش داده می شد.

2- آمریکا یه پولی با نام ایرانیان خرج کرد مجلس شورای اسلامی ایران برای اینکه کم نیاره 50 میلیون دلار برای مقابله با تهدیدهای آمریکا کنار گذاشت ، آخه یکی نیست بگه بابا مردم دارن از گرسنگی گوشت همدیگر رو می خورن چه کاریه که بخوای از این ولخرجی ها بکنی !

رئيس كميته حقوق بشر كميسيون امنيت ملي مجلس از پيشنهاد افزايش بودجه مقابله با توطئه هاي آمريكا تا 50 ميليون دلار خبر داد. - فاطمه آليا نماينده مردم تهران و رئيس كميته حقوق بشر كميسيون امنيت ملي مجلس در گفت وگو با فارس با اشاره به بررسي طرح مقابله با توطئه هاي آمريكا كه در كميسيون امنيت ملي مطرح شده است، اظهار داشت: كليات طرح افشاي نقض حقوق بشر از سوي آمريكا در كميسيون امنيت ملي به تصويب رسيده است اما در جزئيات آن پيشنهاداتي وجود دارد.
وي ادامه داد: از جمله اين پيشنهادات اين است كه ما انگلستان را هم در كنار آمريكا بگذاريم چرا كه بسياري از توطئه هاي صورت گرفته عليه كشورهاي مستقل و جهان سوم با مشاركت انگليس، آمريكا و بعضا فرانسه انجام مي گيرد بنابراين، اين پيشنهاد وجود دارد كه اگر در كميسيون امنيت ملي هم راي نياورد احتمال دارد به عنوان پيشنهاداتي كه در صحن علني مجلس مطرح مي شود در دستور كار قرار گيرد.
آليا در ادامه اين گفتگو ابراز داشت: برخي مي گويند ما مي توانيم اين طرح را به نقض حقوق بشر محدود نكنيم و به مسائل ديگري هم كه انجام مي گيرد گسترش دهيم چرا كه آمريكا اقدامات و توطئه هاي مختلفي را عليه كشورهاي مختلف و جهان سوم انجام مي دهد.

1 نظرات:

بنفشه در

جداً که راسته اینا برای بقاشون احتیاج دارند به دشمن تراشی

حالا نوبت به بریدن نون راننده های تاکسی رسیده؟؟

ارسال یک نظر