۱۳۸۸/۰۸/۱۴

حکم اعدام سه همجنس گرا در ایران


هر روز شاهد اعدام های بیشتر با احکام مختلف هستیم که قانون مجازت های اسلامی آنها را صادر می کند ! این قوانین بدور از هر گونه رفتارهای انسانی و بشر دوستانه بوده و هست و همچنان بر قتل و کشتار انسانها تاکید می کند من نیز به سان همه کسانی که با احکام اعدام مخالف هستند می خواهم که این احکام هر چه سریعتر متوقف شوند .

این بار سه مرد بخاطر همجنس گرایی در دوران زیر 18 سال محکوم به اعدام شده اند تا باری دیگر جمهوری اسلامی ایران نشان دهد که هیچ ارزشی برای جان انسان ها قائل نیست .

پی نوشت :
  • احکام اعدام متهمان نوجوان را لغو کنيد، ديده بان حقوق بشر - سه مرد که به انجام عمل لواط متهم شده اند در انتظار اعدام هستند ؛ (نيويورک- ۴ نوامبر ۲۰۰۹)- ديده بان حقوق بشر امروز از دولت ايران خواست که فورا سه حکم اعدام برنامه ريزی شده برای سه نفری که به انجام عمل همجنس گرايی در زمانی که زير هجده سال داشتند متهم هستند را متوقف کند. مهدی پ. از تبريز، محسن ق از شيراز و نعمت صفوی از اردبيل در پرونده های جداگانه ای به انجام اعمال همجنس گرايانه در زمانی که کمتر از هجده سال داشتند متهم شده اند. هنوززمانی برای اعدام اين افراد در نظر گرفته نشده است اما وکيلی که دو نفر از اين افراد را نمايندگی می کند نگران آن است که هر روزی اين احکام اجرا شود.

11 نظرات:

ناشناس در

خاک بر سرت که برای خود شیرینی برای غربیها برای اینجور آدها دلسوزی میکنی.تو حقوق بشر میدونی یعنی چه؟

ناشناس در

khak bar sar in nashenas ke vase joon adama arzeshi ghael nist.aghab moonde har kasi yek joor donya amadeh to ki hastee ke hokm edamo ghabool koni.to marizi ke be marg adamha ba edam movafeghi

ناشناس در

آقای ناشناس لطفا فراموش نکنید که هر جور آدمی در ابتدا یک انسان و در نتیجه دارای حقوقی بدیهی می باشد، اعدام افراد صرفا بخاطر متفاوت بودن جنایت است.

Mazdak در

گذشته از حقوق همجنسگرایان و هر حرف متمدن دیگه ای که از فهم این ناشناس و امثال اون به دوره، فقط می‌خوام بدونم این آقا نظرش راجع به تجاوز پاسدارها به زندانیان مرد که علاوه بر لواط، تجاوز هم هست و یا روابط آخوندها در حوزه علمیه که صرفا هوسبازی است و نه همجنس گرایی چیه؟!

ناشناس در

Man be hich vajh tarafdare edaam nistam, chon motaghedam ke edam pompaazh kardane khoshoonat dar jaame'e ast ... Valikan baraye oon daste azizani ke fekr mikonan tarafdari az hamjens baazaan neshaaneye modern boodan va motemaden boodan e, faghat mikham azeshoon bekhaam ke ye motaleye mokhtasari raaje be "Vaghiatte" padideye "Gay" anjam bedid ... "Gay" yek tafavot nist, bimari nist, naghse maadar zadi ham nist .. "Gay" bishtar yek "Enheraafe Jensieh" .. mesle dozdi, ghatl, doroogh, yaa hezar "enheraaf" e dige ... Va motaghedam ke baa "enheraaf" bayad barkhord beshe, na lozooman barkhorde fiziki, har barkhordi ... ("Mazdak" jan, agar akhoond haa ye kari mikonan, khob kaare badi mikonan, nabayad bokonan, tajavoz ham kaare badie, jenayate aslan... che rabti dare? hame bokonan chon akhoonda mikonan?)

ناشناس در

Baa arze mazerat, khaastam begam ke bande oon "naashenas" avalie nistamaa, lol ... man kollan in nazarat ra khoondam nazar dadam, hamin va bass

بابک خرمدین در

دوست گرامی به هیچ عنوان طرفدار گی ها یا همجنس گرایی نیستم و نمی دونم شما از چه مطلبی این برداشت رو کردید که بنده طرفدار همجنس گراها هستم
بنده از حقوق انسانی دفاع می کنم که هر انسانی حق داره به صورت آزاد از جسم خودش استفاده کنه و کسی رو نباید بخاطر این مسئله اعدام یا شکنجه کرد .

ناشناس در

آقای ناشناس اگر خاطرت باشه ریس جمهور عزیزت در دانشگاه کلمبیا گفته بود که ما تو کشورمون همجنس باز نداریم حالا میفهمم چرا نداریم چون همه رو اعدام می کنیم.
ضمنا شما هم یکمی فکر کنی یه چیزایی یادت میاد!!!!

ناشناس در

نظر دهنده اولئ بجه اخوند بی احساس بی سواد بی عدالت در حوزه این اخوندها کثیف پر هم جنس باز است

bashar در

تمام دوستان حقوق بشری خودم سلام
فکر کنم اون ناشناس اول که همه باهاش مخالفیم مسلمون باشه آخه فقط تو اسلام اینقدر به سلامت اجتماع اهمیت میدند و بخاطر جلوگیری از انحرافات اجتماعی حکم شرعی اعدام قرار داده شده

mohsen در

bashar جان هرگز این حرف را نزن اون اولی که همه ما باهاش مخالفیم به هیچ عنوان مسلمان نیست شاید تو اسلام را نمی شناسی این اسلامی که امروز همه آن را با آخوند هایش می شناسند دینی است که خود آخوند ها برای مردمان ساده لوح ساخته اند و در قالب اسلام مظلوم به خورد مردم می دهند. آن ناشناس اولی هم احتمالا از این قاعده مستثنی نیست و الا در هیچ جای اسلام و قرآن و روایات پیامبران و ائمه حکم اعدام برای همجنس خواهان پیچیده نشده است این قشر مردم که مظلومانه و بی هیچ دلیل قانع کننده ای اعدام می شوند مسلما قهرمانان به یاد ماندنی و مظلوم جهانیان خواهند بود

ارسال یک نظر