۱۳۸۸/۰۸/۲۵

فاطی جان ما نمی گذاریم که تو را فیلتر کنند ولی شما ...

خانم رجبی اخیرا در مصاحبه ای اعلام کردن که بخاطر نداشتن رسانه مواضع خود را بیان نمی کنند وی در ادامه گفته است : موضع گیری های من همانطور مانده و ادامه دارد اما از نظر حجمی كم شده است. علت این موضوع هم به دلیل در اختیار نداشتن رسانه است. متاسفانه ظلمی كه به من در 4سال گذشته از سوی كمیته فیلترینگ صورت گرفت‘ حتی به سرسخت ترین مخالفان نظام هم صورت نگرفت. 5 سایت من در یك سال فیلتر شد و حتی یكی از سایتهای من عمرش به 20 روز هم نرسید. بنابراین من هیچ وسیله ای برای حرف زدن با مردم ندارم. تنها یك سایت است كه آن هم كار زیادی نمی كند و بسیار كند عمل می كند.

خانم رجبی حافظه دروغگو کم است ، کمیته فیلترینگ همین یکی دو سال اخیر کارش رو به صورت رسمی شروع کرده و تا موقعی که این کمیته نبود هر کسی هر چی دلش می خواست رو فیلتر می کرد . خب بگذریم خانم رجبی ما برخلاف شما که به رسانه های آزاد اعتقاد ندارید به اطلاع رسانی آزاد و بدون محدودیت کاملا اعتقاد داریم و با توجه به اینکه مواضع و سخنان شما بیشتر باعث آبروریزی برای نظام جمهوری اسلامی ایران هست کاملا اعلام آمادگی می کنیم اگر شما فیلتر شوید شما را از فیلتر در بیاوریم .

شما گفته اید که : با این حال مشكل بزرگ من كمیته فیلترینگ است كه همه گروه های معاند و مخالف نظام را رها می كند و فقط منتظر است تا اولین مطلب فاطمه رجبی منتشر شود تا آن سایت را فیلتر كند. این حرف شما را به حساب این می گذاریم که شما از اینترنت بدون فیلتر استفاده می کنید اگر از اینترنت مردمی استفاده می کردید متوجه می شدید که 10 میلیون سایت رو چطوری فیلتر کردند .

پی نوشت :
اخبار اعدام در ایران :


  1. محمد حسن رضائی نوجوانی دیگر در آستانه اعدام - محمد حسن رضائی، متولد 26 شهریور ماه 1369، به جرم قتلی که در حدود 17 ساله‌گی (مرداد ماه 86) مرتکب شده است، 2 سال است که در زندان رشت زندانی است و هم اکنون با تائید شدن حکم قصاص در آستانه‌ی اعدام قرار دارد. وی متهم است طی یک نزاع دسته جمعی که بین مرحوم مهیار علیزاده و چند نفر دیگر رخ داده است با ضرباتی که با چاقو به پشت مقتول وارد آورده ، منجر به مرگ وی شده است. قابل ذکر است در این پرونده یک نفر دیگر هم به عنوان قاتل مجرم شناخته شده است که محمد حسن رضایی و وی هر دو به قصاص نفس محکوم شده اند. طبق ماده‌ی 37 کنوانسیون حقوق کودک اجرای مجازات اعدام و حبس‌های طولانی مدت برای کودکان تا قبل از پايان سن هجده ساله‌گی ممنوع است. در ضمن در بند 6 ماده‌ی 5 میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی صراحتا حکم به مجازات اعدام برای کودکان زیر 18 سال ممنوع اعلام شده است. با این وجود کشور ایران بالاترین میزان اعدام کودکان را در جهان داراست.
  2. تهدید حبیب الله لطیفی دانشجوی محکوم به اعدام به انتقال به سلول انفرادی - طبق خبرهای رسیده از زندانیان سنندج ، صبح روز یک شنبه 24 آبان ، محمد خسروی رئیس زندان مرکزی سنندج طی درگیری لفظی با چندتن از فعالین بند پاک 2، حبیب لطیفی و چند تن دیگر از زندانیان را تهدید به انتقال به سلول انفرادی کرده است. پس از اعدام احسان فتاحیان، خطر اعدام حبیب الله لطیفی، فعال دانشجویی کرد محکوم به اعدام، افزایش یافته است.
  3. يکي از دستگير شدگان به اعدام محکوم شد - سايت راديوفرانسه, 15 نوامبر 2009 - رويترز به نقل از سازمان هاي مدافع حقوق بشر گزارش داد که يک جوان ايراني به نام رضا خادمي به خاطر شرکت در تظاهرات اعتراضي مردم به نتيجه رسمي انتخابات رياست جمهوري ايران و نيز وابستگي به يکي از گروه هاي مخالف جمهوري اسلامي در تبعيد به اعدام محکوم شده است.
  4. صبح امروز یک نفر در ملاء عام در قائمشهر به دار آویخته شد - به گزارش روزنامه حکومتی کیهان صبح امروز یک نفر در ملاء عام در شهرستان قائمشهر به دار آویخته شد حسين عشقي دادستان عمومي و انقلاب شهرستان قائم شهر درباره حكم صادره كه بامداد يكشنبه طي تشريفات قانوني در نزديكي ميدان ولايت قائم شهر به اجرا درآمد گفت: به موجب رأي شماره17 مورخه 27/4/86 صادره از دادگاه كيفري استان مازندران مستقر در دادگستري قائم شهر متهم با نام «الف-ب» 24ساله و اهل و ساكن قائم شهر به جرم تجاوز به عنف محكوم به اعدام در ملأ عام شده بود.

3 نظرات:

بابک خرمدین در

تست

fنفشه جمالی در

این خانم از اون خانم هاست که اگه حرف نزنه و بمونه تو خونه اش و به وظایف زناشوئیش که خیلی هم در اسلام بهش سفارش شده برسه، هم با حرف زدن ها بی جا و مسخره اش باعث شرمندگی جامعه زنان نمیشه، هم خودش انقدر اذیت نمیشه از اینکه انقدر حرف میزنه وهیچ کس برای حرفاش تره هم خورد نمیکنه،حتی جناب ا.ن که این خانوم او رو معجزه هزاره سوم میدونند

فرشاد نوروزپور در
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

ارسال یک نظر