۱۳۸۸/۰۵/۲۴

می دانم که می ‌آیی - برای سمیه توحیدلو


سمیه توحیدلو یک دی 1357 متولد شده و مهندسي شيمي خوانده است . بعد از آن، جامعه‌شناسی! و الان هم دانشجوی دکترای جامعه‌شناسی است. هم اکنون در بند حکومتی ظالم هست که در خیابان ها و کوچه ها خون جوان ها را بر روی زمین ریخت و در زندان ها به دختران و پسران بی گناه تجاوز کرد . امید داریم که وی و تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی زودتر از بند جهل و نادانی آزاد شوند .

می دانم که می ‌آیی
چه غم دارم ز تنهایی

می ‌باری چو ابر بهار
می ‌شویی از دل غبار

می‌ تابی چون آفتاب
می‌ ربایی از دیده خواب

می ‌رسد با بانگ صبح از سوی او
آن نسیم جان فزای کوی او

می ‌رسد با بانگ صبح از سوی او
آن نسیم جان فزای کوی او
گر دل من بی ‌‌قراری می‌ کند
او بهارست و بهاری می ‌کند

می ‌دانم که می‌ آیی
چه غم دارم ز تنهایی

شب هجران شود کوتاه
رسد صبح امید از راه

آهنگ : می دونم می آیی
آلبوم : صبح بهار باران
خواننده : علی بیات
شاعر : امیرحسین سام
آهنگ ساز : امیرحسین سام
لینک دانلود

پی نوشت :
  1. وبلاگ سمیه توحیدلو ( بر ساحل سلامت )
  2. جای دیگری برای حرف زدن ندارم - گفتگوی وبلاگی با خانم توحیدلو؛ نویسنده‌ی وبلاگ «بر ساحل سلامت»
  3. آیا خامنه ای شرایط رهبری را داشته و دارد؟ ( امیر فرشاد ابراهیمی )

۱۳۸۸/۰۵/۲۳

بازداشتگاه کهریزک قابل قیاس با هیچ بازداشتگاهی نیست !


بازداشتگاه کهریزک قبل از آنکه شبیه بازداشتگاه باشد بیشتر به یک محل تجاوز ، شکنجه و کشتارگاه شبیه است و من مخالف این هستم که کهریزک را با ابوغریب یا گوانتاناما مقایسه کنیم !

بازداشتگاه گوانتانامو، محل نگهداری افرادی هست که متهم به عضویت و آمریت در گروه‌های تروریستی اسلامی همچون القاعده هستند. زندان ابوغریب ابتدا به خاطر جنایات صدام حسین و رژیم بعث عراق در شکنجه و اعدام مخالفان بخصوص شیعیان به مشهوریت بین‌‌‌المللی رسید و در سال ۲۰۰۴ میلادی و پس از اشغال عراق توسط ایالات متحده آمریکا، با انتشار عکسهایی اززندان ابوغریب در مورد شکنجه و آزار زندانیان عراقی توسط نظامیان آمریکایی مورد توجه جامعه بین‌المللی قرار گرفت .

مقایسه بازداشتگاه کهریزک با دیگر زندان ها و بازداشتگاه ها اصلا درست نیست چرا که در بازداشتگاه کهریزک فعالان سیاسی ، دانشجویان ، زنان ، کارگران و مردم عادی نگهداری میشوند ولی در آنها متهمان و محکومان نگهداری می شده اند .

با توجه به قانون و حکومت اسلامی شرایطی که بازداشتگاه کهریزک وجود دارد غیر قابل قبول و تلخ است چرا که در این بازداشتگاه شکنجه های وحشیانه ، تجاوز و کشتار مردم عادی و فعالان سیاسی و مدنی بدست هم وطنان بی وجدان و انسان نما صورت می گیرد در صورتی که در بازداشتگاه گوانتاناما متهمان تروریست بدست بیگانه گان شکنجه می شدند !


با این شرایط می توان گفت که بازداشتگاه کهریزک تنها نمونه از این نوع بازداشتگاه ها بوده و قابل قیاس با هیچ بازداشتگاه و زندانی نمی باشد . در ایران مردم عادی و اشخاصی که نه متهم هستند و نه محکوم شده اند بازداشت و روانه بازداشت گاههای همچون بازداشتگاه کهریزک که نمونه کوچکی از جنایات جمهوری اسلامی هست می شوند .

پی نوشت :
  1. با توجه به شواهد موجود از شکنجه‌های رایج در بازداشتگاه کهریزک می توان به موارد زیر اشاره کرد : سلول انفرادی ، بی خوابی های مداوم ، شوک الکتریکی ،سوزاندن با سیگار ، دست بند قپانی ، عریان کردن زندانی ، تجاوز جنسی ، فشارهای روحی و روانی ، اعدام های مجازی یا لحظه ای ، خیس کردن زندانی با بنزین و نگه داشتن وی زیر آفتاب سوزان ، لیس زدن کاسه توالت ، فرو بردن سر زندانی در آب تا مرز خفگی ، گرسنگی و تشنگی ، ضرب و شتم زندانیان با باتوم، کابل ، سیم های برق بافته شده و تهدید به کشتن خانواده شخص زندانی و ...
  2. در آیین‌نامه اجرایی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور (مصوب ۲۰/۹/۸۴) در تعریف زندان آمده‌است: زندان محلی است که در آن محکومانی که حکم آنان قطعی شده‌است با معرفی مقامات قضایی صلاحیت‌دار قضایی و قانونی برای مدت معین یا به طور دایم به منظور تحمل کیفر، با هدف حرفه‌آموزی، بازپروری و بازسازگاری نگهداری می‌شوند.
  3. در همین آیین‌نامه بازداشتگاه اینگونه تعریف شده‌است: بازداشتگاه، محل نگهداری متهمانی است که با قرار کتبی مقامهای صلاحیت‌دار قضایی تا اتخاذ تصمیم نهایی به آنجا معرفی می‌شوند.
پی نوشت 2 :
  1. وبلاگ سرزمین آفتاب دوباره توسط هاله عزیز بروز میشه و امیدوارم که هم وبلاگ سرزمین آفتاب و هم هاله ای عزیز همیشه پابرجا باشند .
  2. سایت همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ایران فیلتر شده بود و می تونید از آدرس جدیدش وارد سایت شده و به هموندان این همبستگی بپیوندید .

۱۳۸۸/۰۵/۱۹

بازجو تو به من تجاوز کن ، منم به نظام اسلامی تجاوز می کنم !


دستمایه تجاوز

باران نفرت
درنگ ناپذیر می بارد
و بذر وحشت
در بطن خاک میگذارد
در زمین سنگ
پا بر آسمان می گذارم
فریب زمان را نمی خورم
و انسان را
با اسطوره هایش رها می کنم
تا ، از خشونت
دستمایه ای برای تجاوز
تدارک کند
چراغ را باید کشت
خورشید برای روشنایی بس است
بر پایم از عادت
فکر
ترس
زنجیری نهاده اند
به ضخامت تاریخ
خانه ی من در جنگل وحوش است
پگاه با آوای وحش بیدار می شوم
گوشم به صدای جغد
به زوزه ی شغال
به نعره ی دیو
به غار غار کلاغان است
زمزمه ی جویبار
و نجوای رود
و آواز پرندگان مهاجر را نمی شنود
به وحوش جنگل دل داده ام
که از عشق سخن نمی گویند
و خود سراپا عشقند
به وحوش جنگل دل داده ام
که غریزه ی عشق را آخرین حرف زمین می شمارند
به وحوش جنگل دل داده ام

تجاوز به زندانیان و مخالفان در نظام جمهوری اسلامی امر تازه ای نیست که با تعجب از آن یاد کنیم ، زهرا کاظمی و رویا طلوعی نمونه های بارزی ازاین مورد هستند متاسفانه بسیاری از اشخاص چنان وانمود می کنند که انگار در این سی سال اتفاقی نیفتاده و فقط در این چند ماه اخیر تمام ایران ویران شده است . چهر ه ای متجاوز جمهوری اسلامی از همان ابتدا آشکار بود بخصوص زمانی آشکارتر شد که صدها دختر بی گناه و باکره بعد از تجاوز پاسداران و اشخاص بی وجدان با نام دین و شریعت در سپیده دم اعدام شدند .

یا مسیح درست می گه دیگه نمیشه با شما با زبان مسالمت و آرامش سخن گفت باید با همان ادبیات خودتان جلوی شما ایستاد تا بدانید که ما هیچ باکی از شما و رهبران شما نداریم .

آقای بازجو تمام نسل های که در سی سال انقلاب زیسته اند نسل های سوخته هستند نوجوانی ، جوانی و پیری همه را سوزاندید و اینها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند ، در تمام این سی سال ، حریم خصوصی و ... نسل های جامعه ایرانی مورد تجاوز نظام شما قرار گرفته اند و دیگر باکی از تجاوز هم نیست .

آقای بازجو مرا شلاق بزنید ، در انفرادی حبس کنید ، سرم در فاضلاب و کاسه توالت بکنید ، هر روز صبح مرا اعدام مجازی کنید و حتی اگر خواستید به من تجاوز کنید اما من همچنان بر روی عقاید خودم خواهم ایستاد و اینجاست که به روش خودتان خواهم گفت چشم در مقابل چشم و من هم به نظام جمهوری اسلامی ایران تجاوز خواهم کرد ، حال بیایید ببینیم که کدام تاثیر بیشتری دارد تجاوز شما یا تجاوز من ؟

من برعکس آقای موسوی که می گوید مردم جمهوری اسلامی می خواهند نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر، می گویم مردم آزادی می خواهند جمهوری بدون اسلامی برای ایران می خواهند ، خوب تجاوز شما به من و امثال من یک تجاوز جنسی هست عملی که در تمام دنیا اتفاق می افتد و اتفاق خواهد افتاد ، اما تجاوز من و امثال من به نظام جمهوری اسلامی باعث خواهد شد شما اسلامیت ، ولایت مطلقه ، دیکتاتوری و قدرت نظام را از دست بدهید حال خودت قضاوت کن و ببین که چه کسی بیشتر ضرر می کند . بازجو این هم به آن در .

پی نوشت :
  1. افشاگری رويا طلوعی ، تجاوز به من و ديگر زنان زندانی در زندان های سنندج
  2. در حکومت اسلامی به زنان زندانی تجاوز می شود
  3. مهدی کروبی: به برخی از دختران و پسران بازداشت شده تجاوز جنسی کردند
  4. ترانه موسوی یکی ازدخترهای مورداشاره درنامه کروبی
  5. لینک مطلب حذف شده نامه کروبی به هاشمی
  6. شعر از پیمان آزاد
پی نوشت دو :
  1. دو رکعت تجاوز جنسی میکنم قربت الی الله!: اگرچه زنا و لواط و قتل از گناهان کبیره اند ولی آنجا که پای حفظ نظام اسلام و ولایت فقیه به میان می‌آید همه این کارها بر شما حلال و بلکه واجب هم میشود. لابد به اینها گفته‌اند: بگیرید این فلان فلان شده‌ها را چنان ترتیب شان را بدهید که از خجالت نتوانند از خانه بیرون بیایند و دیگر هوس تظاهرات و اعتراض به مقام شامخ ولایت را نکنند. حسابی بزنید٬ بکنید٬ بکشید تا نظام پایدار بماند



۱۳۸۸/۰۵/۱۸

خدا پرستی یا هوس پرستی !؟


گاه خداپرستی و تقوا در یک روح احمق و پست ، نفرت بار و زشت می گردد همچنان که هوس پرستی و هوا در یک روح لطیف و بلند ، زیبا و خدایی می شوند .

اگر خدا این است من دگر خدا ناشناسم ، خدای که روزگار بندگانش را سیاه می کند و از سرکشی خود آنها را در خون و بدبختی فرو می برد ، حقارت و بدبختی آفریدگان خود را می بیند و هیچ کاری نمی کند مگر خداست ؟
خدای که مردانه بر تن زنان می تازد و آنها را جنس دوم قلمداد می کند ، خدای که در بین بندگانش تبعیض قائل می شود و بجز مرگ و سنگ و خشونت دگر چیزی به آنها نبخشیده است مگر خداست ؟
خدای می خواهم که مهر زنانه داشته باشد و بداند محبت چیست ، نه مردانه خاکها را به خون بکشد ؛ خدای می خواهم که آشفتگی او همانند آشفتگی گیسوان بانوان زیبا رو دلهای بی قرار را آرامش ببخشد نه خدای که آشفتگی اش قهر زمین و زمان را در پی داشته باشد .
آری راست می گویم از خدای مرد خسته شدم چون بجز قهر ، خرابی ، خون ، خونریزی ، ویرانی و سرکشی از او هیچ ندیدم ، من خدای هوا و هوس را می خواهم ، خدای محبت ، خدای آرامش و خدای زندگی ، گر چه شما این را هوس پرستی می نامید ولی من می پرستمش چون خدای من است .

پی نوشت :
نقاشی از پریا سبوکی

دل غافل - بانو مرضیه


مرضیه ( اشرف السادات مرتضایی ) در سال ۱۹۲۶ در تهران بدنیا آمد. پدر و مادرش از یک خانواده هنردوست بودند و هنرمندانی از قبیل مجسمه‌ساز، نقاش و مینیاتوریست و موسیقی‌دان در فامیلش زیاد بودند. اما مادرش بود که بطور خاص او را تشویق به خواندن کرد و در همه دوران زندگی‌اش از او پشتیبانی می‌کرد.

گر نشد قسمتم عیش و شادمانی
سرخوشم با همین رنج زندگانی
با من دیوانه این جهان بیگانه
عمر من بی حاصل عشق من افسانه
حسرتم جاودانه

جانم ناتوان آهم بی اثر
قلبم مهربان اشکم بی ثمر
عمرم شد همه باطل
وای از این دل غافل
عمرم شد همه باطل
وای از این دل غافل

بزمی مستانه خواهم
خلقی دیوانه خواهم
تا کنم شکوه ی رنج هستی
ای خوش آن بزم و آن شور مستی

شمع صبحم جلوه ای ندارم
بهتر سر بر خاموشی گذارم
عمرم شد همه باطل
وای از این دل غافل
عمرم شد همه باطل
وای از این دل غافل

آهنگ : دل غافل
خواننده : بانومرضيه
آلبوم : خواب نوشین
از اینجا دانلود کنید
از اینجا گوش کنید


۱۳۸۸/۰۵/۱۵

من سپیده ی صبح همیشه بیدارم! - فریدون فرخزاد



تلاش می کنم و دست بر نمی دارم
اگر چه خسته و دلمرده گشته پندارم
مرا چه غم اگر از خفتگان خبر نرسد
که من سپیده ی صبح همیشه بیدارم
چو خار را به صفای ثبات ما بستند
گمان مبر که چو خارا، ز تیشه بیزارم
من آن نیم که ز نیمه، ز راه برگردم
چنان روم که غزلخوان شوی به دیدارم
مجیز شیخ نگفتیم و عکس خود نشدم
چرا که از خط تمکین شیخ بیزارم
اگر هزار شویم وهزار پاره شود
حدیث ناله ی عشق و نفیر بیمارم
سکوت چرخ زمان را به دل نمی گیرم
که میوه داد سکوت از سکوت پُربارم
به نور خاک فروغ و به تربت حافظ
قسم، که در وطن ام خفته آخر کارم!
مرا به یاد بیاور اگر ندیدی باز
که من کلام نحیفی ز باغ گفتارم
ولی صلابت ایران تمام عشق من است
و بر صلابت ایران، تنیده گلزارم
اگر ز دیده جدا شد، ز دل جدا نشود
کجا شود وطنی کو دل است و دلدارم
خوشا به حال رفیقان که خفته در وطن اند
که خاک تربت شان می وزد به کردارم

لس انجلس ۹ سپتامبر ۱۹۸۴
یاد و خاطرش گرامی

۱۳۸۸/۰۵/۱۲

فریاد ، خانه ام آتش گرفتست ؛ استاد شجریان


خانه ام آتش گرفتست
آتشی جانسوز
هر طرف می سوزد این آتش
پرده ها و فرش ها را
تارشان با پود
من به هر سو می دوم گریان
در لهیب آتش پر دود
وز میان خنده هایم تلخ
و خروش گریه ام ناشاد
از درون خسته سوزان
می کنم فریاد ، ای فریاد
خانه ام آتش گرفتست
آتشی بی رحم
همچنان می سوزد این آتش
نقش هایی را که من
بستم به خون دل
بر سر و چشم درو دیوار
در شب رسوای بی ساحل
وای بر من
وای بر من
سوزد و سوزد غنچه هایی را که پروردم
بدشواری در دهان گود گلدان ها
روز های سخت بیماری
از فراز بامهاشان شاد
دشمنانم موزیانه خنده های فتحشان بر لب
بر من آتش بجان ناظر
در پناه این مشبک شب
من بهر سو می دوم گریان
از این بیداد می کنم فریاد ، ای فریاد
وای بر من همچنان می سوزد این آتش
آنچه دارم یادگار و دفتر و دیوان
وانچه دارد منظر و ایوان
من بدستان پر از تاول
این طرف را می کنم خاموش
وز لهیب آن روم از هوش
زان دگر سو شعله برخیزد ، بگردش دود
تا سحرگاهان که میداند
که بود من شود نابود
خفته اند این مهربان همسایگانم شاد در بستر
صبح از من مانده بر جا : « مشت خاکستر »
وای آیا هیچ سر بر می کنند از خواب
مهربان همسایگانم ازپی امداد
سوزدم این آتش بیداد گر بنیاد
می کنم فریاد ، ای فریــــــــــــــاد ، فریــــــــــــــــــــاد

آهنگ : فریاد
آلبوم : فریاد
خواننده : محمد رضا شجریان
شاعر : مهدی اخوان ثالث
آهنگ ساز : محمد رضا شجریان

لینک دانلود آهنگ فریاد
آنلاین گوش کنید

۱۳۸۸/۰۵/۱۰

باور کنید حقیقت را می گویم ، اینها اعتراف هستند !


اعترافات آقای ابطحی را که در بیدادگاه عنوان شده بود خواندم و دگرگون شدم ، به همین دلیل تصمیم گرفتم قبل از اینکه روانه زندان خوب و با امکانات اوین شویم اعتراف کنم زیرا به این نتیجه رسیدم که یا الان یا در درون زندان زیر فشار باتوم و قبل از اینکه چوب را یه جای آدم ... و رژیم لاغری اجباری تجویز کنند بنده در کمال صحت و سلامت بدون اینکه قرصی مصرف کرده باشم یا فشار خارجی بر روی بنده باشد اعتراف کنم.

همه می دانند که از ابتدای کار قصد ما براندازی آقای رهبری و تغییر ماهیت نظام بود ، در این راستا ابتدا وبلاگی ایجاد کردم  و در آن بر علیه بنیان گذار نظام ، آقای رهبری ، آقا رئیس جمهوری و ... مطلب نوشتم ، دوستان یادآوری می کنند بر علیه مقدسات و دمذهب کشور هم می نوشتم پس بنده تاکید می کنم می نوشتم !

مدتی گذشت و با گذر زمان به این نتیجه رسیدیم که وبلاگ نویسی به تنهایی عامل براندازی نمی تواند باشد به همین جهت  اعتراضات و اعتصابات و ... غیر قانونی را تشکیل می دادیم و با ضد انقلاب های که مثل بنده قصد براندازی داشتند ارتباط برقرار می کردیم . مدتها گذشت تا اینکه توانستیم با احزاب ضد انقلاب همانند نهضت آزادی ، حزب مشارکت و مجمع روحانیون مبارز و ... رابطه برقرار کنیم . 

بعد از ماها به این نتیجه رسیدم که برای تخریب نظام بر روی انتخابات برنامه ریزی کنم ، ابتدای کار وارد ستاد میر حسین موسوی سر دسته براندازها و بعد وارد ستاد مهدی کروبی شیخ براندازها شدم با سران اصلاحات که همگی بر علیه رهبری بودند و قصد تغییر ماهیت نظام را داشتند ارتباط برقرار کردم .  در ستاد ها وظیفه بنده تامین سلاح های گرم و سرد و تشویش اذهان عمومی بر علیه دولت بود .

بنده ماهها قبل از طریق یک کانال ارتباطی و جاسوسی که توسط سیا و انگلیس مدیریت میشد از کشور خارج شدم ( البته داشتن یا نداشتن پاسپورت مهم نیست چون قاچاقی هم می برند ) تا اموزشهای لازم رو ببینم در گام بعدی با آقای رجوی سرکرده منافقین و خانمی که مدعی میشد رئیس جمهور برگزیده هست نزد اشرف خانم ملاقاتی داشتم که حول برنامه های آینده برای براندازی بود . هنگام ورود به ایران تعدادی سلاح گرم و سرد از جمله نارنجک ، تیربار ، رگبار ، باتوم برقی و تفنگ با خود وارد ایران کردم تا در برنامه های آتی از آنها استفاده کنیم البته قصد بنده و همکارانم وارد کردن تعدادی تانک و نفربر برای حمله به مردم و تخریب اموال عمومی و دولتی بود که با هوشیاری وازرت اطلاعات این دسیسه ما بر ملا و خنثی شد .

پس از ورود به ایران و پیروزی بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات دهم ریاست جمهوری ما نقشه های شوم خودمون رو از 23 خرداد عملی کردیم ، بنده و همکارانم با پخش شب نامه عده ای اغتشاشگرو خس و خاشاک که آقای رهبری و  جناب احمدی نژاد به خوبی از آنها یاد کردند به خیابان ها فراخواندیم و شروع به کشتن مردم و تخریب اموال عمومی و دولتی کردیم ، ما لباس برادران بسیجی رو می پوشیدیم تا نام پر آوازه سربازان بانام و بی نام سپاه اسلام را تخریب کنیم . ما چادر دختران و زنان محجبه را از سر انها بر می داشتیم و حتی قصد تجاوز به آنها را داشتیم که در یکی از موارد بعد از تجاوز به دختری وی را کشته و جسدش را سوزاندیم ! به کوی دانشگاه ما حمله کردیم ودانشجویان را از پنجره ها به بیرون پرتاب می کردیم و شعرا یا زهرا یا زهرا بر رد گم کنی می دادیم . خانمی به اسم ندا را با همکاری آقا دکتر آرش ، سازمان سیا و شبکه بی بی سی به قتل رساندیم تا نام پر شکوه نظام جمهوری اسلامی را در بین مردم جهان تخریب کنیم که خوشبختانه مردم اگاه تر از آن بودند فریب چنین حرکات را بخورند .

این نکته را ذکر کنم چون بنده عامل برانداز و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستم باید به یک رابطه نامشروع هم اعتراف کنم بنده سالها قبل در سفری که به آمریکا داشتم با خانمی که الان وزیر امور خارجه هست ارتباط نامشروع داشتم این خانم فساد اخلاقی داشته است که مدارکش هم دربین اسناد محرمانه برادران سپاه موجود می باشد . البته یاد اور بشوم که مدیریت چند خانه فساد و سایت های غیر اخلاقی را نیز بر عهده داشتم .

در آخر هم باید بگویم که بنده وطن فروش هستم و به رهبری ، نظام مقدس جمهوری اسلامی و بخصوص به مردم خیانت کرده ام و این اعترافات بدون هیچ فشار و شنکجه ای و بدون مصرف هیچ قرصی از طرف اینجانب نوشته شده است و جا دارد از برادران اطلاعاتی ، سپاهی و سربازان با نام و بی نام امام زمان ( ع) بدلیل حفاظت از مردم و کشور تشکر کنم و اینکه بنده را از اشتباه خودم آگاه کردند از آنها سپاسگذارم و از مقامات قضایی خواهش می کنم که بنده را محاکمه کرده و شدیدا با اینجانب برخورد کنند .